head_banner

Quantu hè sustenibile u vostru imballaggio di caffè?

L'imprese di caffè in u mondu sò stati cuncentrati in a creazione di una ecunumia più sustenibile è circular.Facenu questu aghjunghjendu valore à i prudutti è i materiali chì utilizanu.Anu ancu fattu prugressu rimpiazzà l'imballaggi dispunibuli cù suluzioni "più verdi".

Sapemu chì l'imballaggio unicu hè minacciatu à l'ecosistema glubale.Tuttavia, ci sò modi per minimizzà l'usu di imballaggi unicu.Questi includenu per evità i materiali basati in carburante è riciclà l'imballu chì hè digià in circulazione.

Cosa hè un imballaggio sustenibile?

L'imballaggi rapprisentanu circa 3% di l'impronta di carbonu totale di a catena di furnimentu di u caffè.Se l'imballaggio di plastica ùn hè micca bè, pruduciutu, trasportatu è scartatu, pò esse dannusu per l'ambiente.Per esse veramente "verde", l'imballaggio deve fà più cà solu esse riciclabili o reutilizabili - a so vita sana deve esse sustinibili.

L'aumentu glubale di l'impattu di l'imballaggi è i rifiuti plastichi nantu à l'ambiente significa chì ci hè stata una ricerca estensiva in alternative più verdi.Per avà, l'enfasi hè nantu à l'usu di materie prime rinnuvevuli, abbassendu l'impronta di carbone attraversu a produzzione, è ripurpose in modu sicuru i materiali à a fine di a vita di u pruduttu.

A maiò parte di i sacchetti di caffè offerti da i torraturi di specialità sò fatti da imballaggi flessibili.Allora, chì più ponu fà i torraturi per fà i so imballaggi più sustinibili ?

Mantene u vostru caffè sicuru, sustenibile

L'imballaggio di caffè di qualità deve prutege i grani cuntenuti per almenu 12 mesi (ancu s'è u caffè deve esse preferibile cunsumatu assai prima).

Siccomu i grani di caffè sò porosi, assorbanu rapidamente l'umidità.Quandu si guarda u caffè, duvete mantene u più seccu pussibule.Se i vostri fasgioli assorbanu l'umidità, a qualità di a vostra tazza soffrerà in u risultatu.

In più di l'umidità, duvete ancu mantene i grani di cafè in un imballaggio ermeticu chì li prutegge da a luce di u sole.L'imballaggio deve esse ancu forte è resistente à l'abrasione.

Allora cumu pudete assicurà chì u vostru imballaggio risponde à tutte queste cundizioni mentre esse sustinibili quant'è pussibule?

Chì Materiali duvete aduprà?

Dui di i materiali "verdi" più populari utilizati per fà i sacchetti di caffè sò carta kraft non imbiancata è carta di risu.Queste alternative organiche sò fatte da polpa di legnu, scorza d'arburu, o bambù.

Mentre chì questi materiali solu ponu esse biodegradable è compostable, tenite in mente chì anu bisognu di una seconda capa interna per prutege i fasgioli.Questu hè generalmente fattu di plastica.

A carta plastificata pò esse riciclata, ma solu in strutture chì anu l'equipaggiu ghjustu.Pudete cuntrollà cù e facilità di riciclamentu è trasfurmazioni in a vostra zona è dumandate s'ellu accettanu sti materiali.

Chì hè a megliu opzione? Sacchetti di caffè riciclabili o compostabili

Allora, quale imballaggio ecologicu hè megliu per voi?

Ebbè, si tratta di duie cose: i vostri bisogni è e capacità di gestione di i rifiuti chì avete dispunibule.Se a facilità chì avete aduprà per processà un certu materiale hè luntanu, per esempiu, u longu tempu di trasportu farà cresce a vostra impronta di carbone.In questu casu, puderia esse megliu di sceglie materiali chì ponu esse processati in modu sicuru in a vostra zona.

Sacchetti più ecologichi cù menu barriere protettive puderianu micca esse un prublema quandu vende caffè appena tostu à l'utilizatori finali o à i caffè, sempre chì u cunsumanu rapidamente o l'almacenanu in un cuntainer più protettivu.Ma se i vostri fagioli tostati viaghjanu una longa strada o si metteranu nantu à i scaffali per qualchì tempu, cunzidira quanta prutezzione necessitaranu ".

Un saccu cumplettamente riciclabile pò esse un grande modu di minimizzà u vostru impattu ambientale.In alternativa, pudete cercà un saccu chì combina materiali biodegradabili è riciclabili.In ogni casu, in questu casu, avete sempre assicuratevi chì i materiali individuali ponu esse separati.

Inoltre, ùn importa quale opzione di imballaggio sustenibile sceglite, assicuratevi di cumunicà à i vostri clienti.Hè impurtante chì a vostra attività hè percepita cum'è sustinibili.Dì à i vostri clienti ciò chì facenu cù u saccu di caffè viotu è offre solu suluzione.


Tempu di post: 30-novembre-2021