head_banner

Cumu hè pruduciutu u saccu di caffè di foglia d'aluminiu?

U saccu di carta d'aluminiu hè largamente destinatu à l'imballu di grani di caffè cum'è una pruprietà di alta barriera per u pacchettu, è mantene a freschezza di fagioli tostati u più longu pussibule.

Cum'è un fabricatore di sacchetti di caffè situatu in Ningbo, Cina per parechji anni, andemu à spiegà cumu si producenu i sacchetti di caffè di foglia d'aluminiu, è spergu chì serà d'aiutu per quelli clienti chì vulianu surghjente una stampante di sacchetti affidabile.

Fogliu d'aluminiu

U fogliu d'aluminiu hè cunsideratu cum'è u materiale di imballaggio ideale in imballaggi flessibili, cum'è cù u megliu rendimentu di barriera (di solitu valutatu in dati WVTR è OTR) trà tutti i materiali di imballaggio flessibili.

In ogni casu, cum'è u fogliu d'aluminiu hè senza pruprietà di sigillatura di calore è faciule da arrughe sottu à e forze esterne, cusì u fogliu d'aluminiu duverà esse laminatu cù altre film di basa, cum'è film BOPP, film PET, film LDPE, etc. in sacchetti finali.

Cù u valore WVTR è OTR guasi à 0, pudemu cunsiderà chì i laminati di foglia chì includenu fogli d'aluminiu sò di pruprietà di barriera suprema.Quì sottu sò qualchi struttura di foglia cumuna utilizata per i pacchetti di caffè, cù una certa differenza in a pruprietà di u saccu ancu, chì spiegheremu in dettagli.

  • (Matte)BOPP/PET/Film d'aluminium/PE
  • PET/Film d'aluminium/PE

In generale, cunsigliemu d'adattà a film PET per u sustrato di stampa esterna, postu chì hè di alta forza meccanica, più stabilità di taglia, resistenza à alta temperatura è bona stampabilità.

tandu entremu in i prucedure di u pruduttu per u saccu di caffè

Tipu di saccu di saccu di caffè di carta d'aluminiu

Prima di ogni prucessu, u primu passu hè di cunfirmà u tipu di borsa chì preferite.U saccu di caffè hà bisognu à stà da ellu stessu, è di solitu u tipu di saccu chì scegliemu quì sottu.

  • saccu stand up (cunnisciutu ancu cum'è doypack)
  • Saccu di caffè à fondu pianu (cunnisciutu ancu cum'è saccu di fondu di scatula o saccu di fondu di bloccu o saccu di fondu quadratu)

Cunfirmà e dimensioni di u saccu di caffè

A dimensione di u saccu deve esse adattatu per u voluminu di fagioli, cum'è 250g, 12oz, 16oz, 1kg, etc., è diversi clienti puderanu avè a so propria preferenza per u livellu pienu, cusì e dimensioni per u saccu di caffè pò varià.Puderete ghjunghje à noi per pruvà a dimensione di u saccu cù un certu voluminu di fagioli, è verificate l'effettu finitu finitu.

Riempimentu di u disignu di l'opera d'arte

Quandu u tipu è a dimensione di u saccu sò ben cunfirmati, simu obligati à furnisce un mudellu di disignu per u riempimentu di a vostra opera d'arte.A vostra opera d'arte deve esse trasmessa à noi per a revisione finale in i schedari PDF o Illutrator.Avemu bisognu di realizà u megliu effettu per a vostra opera d'arte nantu à u saccu, è in certi casi, aiuteremu à migliurà u disignu è pruvà à realizà u vostru saccu cù u megliu effettu, è à u listessu tempu à un costu più bassu.

Fabricazione di cilindru

Cilindru-Making

Dopu, i cilindri di stampa seranu fatti contru à a vostra opera d'arte, è una volta chì i cilindri di stampa sò finiti, ùn pò micca esse rigressu.Chistu significa, sè ancu vo vulete cambià un testu unicu in u disignu di l'artwork, ùn pò micca esse fattu, salvu chì i cilindri sò abortiti.Dunque, cunfirmemu di novu cù i clienti nantu à ogni nova opera d'arte prima di passà à u prossimu passu.

Stampa

Stampa

Realizemu a stampa di l'opera d'arte in stampa in rotocalco finu à 10 culori, cù finitura laccata opaca dispunibule.

Dopu à a nostra sperienza, a stampa in rotocalco hè capace di realizà un effettu di stampa più vivace cà a stampa flexo.

Laminazione

Laminazione

Realizemu a laminazione multistrati per laminazione senza solventi è laminazione secca.

Bag-Forming

Bag-Forming

Un saccu di caffè eleganti hè finitu cù l'artigianalità seria di furmazione di sacchetti.

Installazione di una valvola di degassing unidirezionale

Installazione di una valvola di degassing unidirezionale

A valvula di degassing duverà esse saldata nantu à u saccu di caffè in una manera liscia è pulita, senza arrughe, senza contaminazioni, è senza danni di calore.

In generale, i passi sopra sò i prucedure basi per pruduce un saccu di cafè di foglia d'aluminiu, è se avete qualchì quistione, pudete ghjunghje à noi per più assistenza.


Tempu di Postu: Dec-02-2021